התגובות ליציאה למבצע: "ההפתעה של חיזבאללה מסוכלת"

    איתי גדסי No Comments on התגובות ליציאה למבצע: "ההפתעה של חיזבאללה מסוכלת"

    במערכת הפוליטית מגיבים ליציאה למבצע לחיסול המנהרות בגבול הצפון | השר כץ: "פעולת צה"ל להשמדת מנהרות החיזבאללה, נועדה להסיר איום חמור מעל מדינת ישראל ותושבי הצפון"

    ישראל כץ צילום: יונתן סינדלר, פלאש 90
    16:33
    02.05.24
    מיכל ירושלמי No Comments on האם מותר להשתזף בשמש בשבת? תלוי במטרה | הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התגובות ליציאה למבצע "מגן צפוני". שר המודיעין ישראל כ"ץ אומר: "מברך על פעולת צה"ל להשמדת מנהרות החיזבאללה, שנועדה להסיר איום חמור מעל מדינת ישראל ותושבי הצפון. שוב מוכיחה ישראל את יכולותיה המודיעיניות והמבצעיות הגבוהות מול כל מזימה ומול כל אויב".

    כץ הוסיף: "יש לשבח את רה"מ ושר הבטחון בנימין נתניהו על שלמרות הלחצים הקשים, הוביל תהליך נכון של קבלת החלטות בקבינט הביטחוני, תוך הפעלת שיקול דעת רחב ומקיף לטובת ביטחון מדינת ישראל."

    השר צחי הנגבי אמר: "החל מבצע "מגן צפוני" להשמדת מערך המנהרות החודרות של ארגון הטרור חיזבאללה. "ההפתעה" שהכין נסראללה לתושבי הצפון מסוכלת בזכות מודיעין איכותי, טכנולוגיה פורצת דרך, תעוזה מבצעית ונחישות חסרת פשרות של ראש הממשלה, הרמטכ"ל והקבינט".

    שרת התרבות והספורט מירי רגב אמרה: "נטרול המנהרות בצפון היא פעולה מבצעית בחשיבות עליונה וצה"ל מבצע עכשיו בנחישות את מה שנדרש כדי להגן על שלומם ובטחונם של תושבי הצפון. אני מברכת את ראש הממשלה על החלטתו לצאת למבצע ההכרחי והחשוב הזה. אני מחזקת את ידיהם של מפקדי וחיילי צה"ל המבצעים את המשימה הבטחונית הזו. ממשלת ישראל עושה ותמשיך לעשות הכל כדי לפגוע בכל ניסיון של ארגון חיזבאללה לאיים על הריבונות הישראלית בצפון ולאיים על שלומם ובטחונם של אזרחי מדינת ישראל".



    0 תגובות